Dags för firmafest?
Eventdagen hjälper er att skapa en lyckad firmafest med roliga aktiviteter. Vi kan även hjälpa er i planeringen eller hyra ut porslin, bord, stolar och allt man kan tänkas behöva för sin fest.
Vart utgår vi ifrån?
I Uppsala utgår vi från Björkgatan 4. För utomhusaktivitet kan vi arrangera den i Gränbyparken, eller möta upp er vid önskad aktivitet. För aktiviteter inomhus kan vi hjälpa er att hitta lämplig lokal eller vara på er arbetsplats. Vi kan vara flexibla vid önskemål, dock tillkommer en transportavgift. I Nyköping utgår vi ifrån Stora Anderbäck 1, Enstaberga med möjlighet för utomhusaktiviteter i närområdet.
En rolig aktivitet lyfter firmafesten!

Fysisk samarbetsaktivitet
Frisbeecrocket är en populär och fartfylld aktivitet. Här bygger ni laganda och får upp pulsen. En aktivitet med skrattgaranti, som testar samarbetet i er grupp.
Är er strategi den vinnande för att ta hela laget i mål snabbast? En flexibel aktivitet som utförs utomhus.

Kommunikation och samarbete
Aktivitetskampen är ett roligt sätt att utmana teamet. Här skrattar ni tillsammans, testar er kommunikation och kittlar tävlingsnerverna.
Aktiviteten kan hållas nästan var som helst. Ett inslag i er teambuilding som ni inte kommer att ångra!

Låt kreativiteten flöda
Sip and paint är kreativt och kan kombineras på många olika sätt. Gör det som en utmaning med olika moment. Måla av bordsgrannen eller måla företagets team, mål eller visioner. En populär aktivitet för företag som uppskattas av alla deltagare.

En minnesvärd stund
Matlagning med kock är en uppskattad aktivitet. Det skapar en gemenskap samtidigt som vägen till hjärtat går genom maten. Ni får recept att följa, och har sällskap av en duktig kock i köket. Ni vägleds till en välsmakande måltid medan ni har en minnesvärd stund.



Hyr utrustning och dekorationer
Hyr mingelbord, mikrofoner, glas av olika slag, bord och stolar, discokula, belysning och mycket mer!
Att hyra sin festutrustning möjliggör för er att ha företagseventet på kontoret istället för att lägga pengar på att boka en dyr lokal. Det är också bättre för miljön och ger mindre saker som tar plats i förråden.
Vad behöver ni för en lyckat evenemang?
Hur mycket hjälp behöver ni?
Vill du ha hjälp med att få det bokat strukturerat, någon som har koll på allergier och ser till att eventet kommer flyta smidigt?
Behöver ni några extra händer på plats som kan hjälpa till med stöket efteråt?
Önskar du kunna lägga din tid där du verkligen behövs och få hjälp från planering till koordinering på plats och undanplock efteråt.
Oavsett vad ditt behov är så finns vi där och kan skräddarsy upplevelsen utifrån era önskemål.

